Autostrada păcii

Astăzi am reuşit şi eu să ajung la autostrada Arad-Timişoara şi să o şi parcurg dus-întors. No stress, nu durează decât 40 de minute, dacă nu te grăbeşti. Termenul autostradă e tras tare de păr, pentru că e mai mult un drum naţional cu patru benzi care trece efectiv prin mijlocul unui şantier de proporţii.

Drum naţional pentru că limita maximă de viteză este de 100 km/h (sunt poţiuni unde limita e chiar 70). Şantier pentru că aproximativ un sfert din ea nu are parapeţi, garduri, indicatoare, telefoane de urgenţă, acostament etc. Practic e un covor asfaltic generos.

Pe margini e plin de utilaje, hăuri de 10 metri +, neni care (se fac că) lucrează, piese de infrastructură. Spre Timişoara (trasă de păr şi denumirea Arad-Timişoara, pentru că autostrada se gată la Giarmata, la vreo 16 km de Timişoara), autostrada se termină în mijlocul unui şantier, unde dacă nu eşti atent ai şanse mari să ieşi cu mai puţine roţi decât ai intrat.

Sincer nu ştiu pe unde-o fi mers Boc cu paharu’ pe bord sau cu ce viteză, da’ la vreo trei denivelări ai şanse să verşi pe tine apa, chiar şi din sticlă. Marcajele au fost executate atât de bine încât după o lună şi ceva, pe sensul de mers spre Timişoara nu se mai văd aproape deloc.

Nu există nici o ieşire finalizată, parcare, benzinărie etc (bine, şi eu cu pretenţii…la 32 de kilometri, ce vrei frate? Că doar nu-i Pan-Americana! :P)

Cât despre oprtunitatea şi utilitatea deschiderii acestui tronson de autostradă izolat vă povesteşte Soso.

Concluzia: autostrada păcii e o altă mizerie marca PDL, cu care ne vor scoate ochii în campanie vedeţi, s-a făcut la timp! Doar că la timp era pe 15 iunie 2011; atunci când autostrada trebuia finalizată COMPLET!

 

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

Scrie un comentariu: