O bilă albă pentru Romtelecom

Vă povesteam alalăieri despre cât de nasol îmi merg interneturile. N-am făcut reclamaţie oficial la nici una dintre firme din simplu’ motiv că, de-a lungu’ experienţei mele cu conexiunile la internet, pe provideri îi cam doare la başcheţi de internetu’ tău, cât timp – citez din spusele unui prieten care se ocupă de bunul mers al reţelei locale – nimeni nu garantează minimul de trafic pentru utilizatorii casnici.

Nu mică mi-a fost mirarea când am primit un mesaj de la doamna/domnişoara Irina Ilie (echipa de comunicare a Romtelecom), prin pagina de contact a blogului, în care mă ruga să-i dau detalii despre abonamentul la care fac referire în articolul cu pricina, pentru rezolvarea problemei.

La cinci minute după ce am răspuns mailului respectiv am fost sunat de o altă doamnă care m-a întrebat dacă sunt de acord să înregistreze o sesizare şi să trimită o echipă pentru măsurători şi blabla. Am fost de acord şi după vreo trei ore a apărut şi un nene care a rezolvat problema cât ai zice ADSL.

Să nu mai pun la socoteală că nici nu era vina lor că nu mergea, ci a unor dorei care lucrează p-aici la renovarea clădirii şi lăsaseră o priză de telefon în ploaie… În fine, cert e că Romtelecom trăieşte, Romtelecom comunică şi mai ales Romtelecom rezolvă rapid plângerile! Săru-mâna!

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

10 thoughts on “O bilă albă pentru Romtelecom”

  1. De necrezut! Deci nu este totul chiar negru in tara asta, nu ne-au uitat cu totul, nu se gandesc doar cum sa ne jupoaie. Inca mai sunt firme care tin la imaginea lor. Felicitari, Romtelecom!

  2. Romtelecom are ceva echipa noua-n spate si cica au inceput rotitele sa se miste. Plus ca incep sa finanteze tot felul de miscari onlainistie.
    Numa zic 😉

  3. Anu’ trecut a trebuit sa sun de vreo 3 ori la ei ca sa ma bage in seama. Chiar si asa, problema a fost rezolvata doar temporar. Sper ca de acum sa am noroc si sa se comporte exact cum ai scris si tu mai sus.

  4. Da’ in iulie de ce n-au citit blogul, sa-mi conecteze si mie telefonul la retea dupa o luna in care au tot motivat ba ca s-a furat cablul, ba ca e eclipsa, ba ca s-a prabusit satelitul! Cred c-am avut cel putin zece sesizari si pana nu le-am cerut numarele de inregistrare pentru fiecare din ele n-au gasit de cuviinta sa actioneze.

  5. @Vienela dap, felicitări!!!
    @Gabi posibil să fie cum spui tu.
    @Creber şi eu sper, dă feedback!
    @Tudor, poate că între timp s-a schimbat echipa de care face vorbire Gabi.
    @Andrei u troll!

  6. Am avut 3 ani internet de la Romtelecom. În tot acest timp am avut de vreo 4-5 ori probleme, iar rezolvarea a fost destul de rapidă de cele mai multe ori. E drept că uneori dădeam peste o tanti cam înțepată/frustrată/paralelă cu munca pe care o făcea, dar nimeni și nicăieri nu e perfect … 🙂

Scrie un comentariu: