Eficienţa pe internet

După cum spune Zoso, onlineul românesc e plin cu zoiae; şi nu doar la vârf, ci şi la utilizatorii de rând care nu ştiu să folosească oportunităţile pe care le oferă internetul.

1. Anunţurile online

N-am înţeles niciodată de ce atunci când vrei să vinzi/oferi un produs/serviciu pe net, simţi că e necesar să spamezi siteurile cu anunţuri. Exemplu:

Io din faza asta înţeleg că eşti prost sau disperat. Cu proştii nu mă complic din start. Şi dacă tot ai timp şi energie să spamezi siteurile de anunţuri că eşti disperat după bani, de ce dracu’ n-ai timp şi energie să răspunzi mailurilor unor posibili clienţi care vor să-ţi bage bani în buzunar?

Răspunsul cel mai probabil îi că eşti prost, aşa că nu ne mai complicăm defel…

2. Facebook

Am prin listă o grămadă de ciuhapi care cred că îs curios să văd 1000 de clipuri pe zi, 17000 de statusuri şi alte trei milioane de linkuri. Bă’, înţeleg că ai văzut ceva mişto şi simţi necesar să îţi confirme cineva; da-i imposibil să tot vezi ceva mişto la fiecare două minute! Nici măcar tu n-ai timp să vezi/citeşti/asculţi chestiile pe care le pui!

Dacă faci parte dintr-un grup de socializare, aminteşte-ţi că se numeşte grup de socializare, nu grup de video/link sharing. Din nou înţeleg că simţi nevoia să recomanzi o melodie-două, un link-două pe zi, da’ nimeni nu-i curios să asculte tot playlistu’ tău!

În plus, dacă tu mă spamezi zilnic cu căcaturi, există posibilitatea ca dacă vreodată în viaţă spui ceva interesant/inteligent, să mă cac în ce ai spus tu acolo, pentru că sunt obişnuit să văd doar chestii inutile la tine.

Lecţia de azi: decât mult şi inutil, mai bine puţin şi relevant! Pa!

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

One thought on “Eficienţa pe internet”

  1. Hai sa renuntam la clipurile de pe facebook :)). Eu mai repede as da vina pe aplicatiile inutile care ocupa mai mult de 70% din homepage-ul facebook.

Scrie un comentariu: