Martorii lu’ Advertorial

Să mor io, n-am vrut să mai scriu despre asta, da’ lumea mă obligă, pentru că stilu’ meu scurt şi concis lasă loc de interpretări. Pentru cei care nu ştiţi ce înseamnă un advertorial, aveţi aici o descriere completă pe categorii şi nişte preţuri standard.

Doi la mână, s-ar fi înţeles că am io ceva împotriva advertorialelor. Fals, n-aş avea nimic împotriva nimănui, dacă fiecare ar scrie ok despre lucruri la care se pricepe.

Cum spuneam acum ceva vreme, io aş putea scrie despre multe chestii: aş putea vorbi despre maşini (testate), telefoane (pe care am pus mâna), articole sportive (pe care le folosesc) şamd. Da’ n-aş putea să vorbesc despre parfumuri în ruptu’ capului. Să nu vă mai spun ce-a ieşit când m-au chemat ăia de la Unilever să le testez sosurile

Deci nu ştiu să degust mâncări, aşa că am zis dacă îmi place sau nu. Ovcors, puteam să caut pe la careva bucătar nişte idei şi să explic io cum sosurile aveau textură, gust bogat şi alte blablauri, da’ la ce folos? De ce să-mi mint prietenii (deci nu cititorii, da Gorgan?) că îs io ceva guru al bucătăriei când de fapt abia ştiu să fac carofi projiţi în fiteoză?

Contrar părerii lu’ Mihnea, nu mă deranjează nici concurenţa capitalistă, că nu mi-am propus nici un moment să monetizez blogu’ sub orice formă. Am chiar martori că am refuzat să scriu articole sau am renunţat la bani pentru că am considerat că munca mea valorează mai mult decât banii pe care i-aş primi.

Aşa că, dragi prieteni, nu mă deranjează că unii scriu advertoriale şi nu mă interesează pe ce bani. Mă deranjează căcaturile rostogolite la nesfârşit prin blogosferă şi că, în acelaşi timp, aveţi pretenţii de blogări cu păreri respectabile; voi de fapt nu scrieţi advertoriale, scrieţi bulşituri SF despre lucruri cu care n-aveţi nici o tangenţă. Amzis!

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

5 thoughts on “Martorii lu’ Advertorial”

  1. Eu? Nu sunt pornit, sunt chiar oprit din intrat pe siteurile despre care am făcut referire în primul articol, adică ălea pe care le citeam în mod obişnuit.

  2. Cati bloggeri crezi ca sunt in stare sa promoveze singuri un produs? 5?
    Restul asteapta orice ocazie de a castiga un ban prin articole de tip advertorial, indiferent ca e la biscuiti sau sapun

  3. Banul dicteaza trendul, Florine. Cine isi inchina lui, pana…atunci vezi ceea ce se vede. Pina la un punct nu sunt de condamnat, zic….

  4. Buna asta cu „Martorii lu’ Advertorial” 🙂
    Chestia nasoala e ca unele agentii/firme se obisnuiesc sa lucreze doar cu „bloggeri” de 2-3 euro advertorialul si ajung sa faca propuneri indecente 🙂 adica sa ofere astronomica suma de 20 de lei pentru un advertorial pe un blog cu PR4 si se mai si ofuscheaza cand sunt refuzate.

Scrie un comentariu: