Maşina de Presă – ziua 1

Deşi vremea nu a fost tocmai favorabilă, pentru că nu cred că şofatul pe ploaie place cuiva, totul s-a desfăşurat în ordine. Cele câteva duşuri al naibii de reci i-au înviorat pe cei adormiţi, dar au alungat publicul.

Dar să lăsăm vorbăria şi să trecem la subiect. Două lucruri care multora dintre dealerii şi oamenii de presă+bloggerii prezenţi nu le-au plăcut: traseul oficial, pe care în niciun caz nu poţi testa o maşină în adevăratul sens al cuvântului. Arena Mall-intersecţie Liceul Economic-autogară-Arena Mall te cam adoarme. Cu greu atingi treapta a patra de viteză şi numai dacă nu prinzi unul din multele semafoare sau una dintre nenumăratele treceri de pietoni. Ăsta a fost şi motivul pentru care după vreo oră tot mai multe maşini o luau pe Calea Moldovei. A doua chestiune: oricât de mic ar fi Peugeot-ul RCZ, să-l pui în aceeaşi categorie cu Sandero, VW Polo, Nissan Juke sau Audi A1 e puţin cam mult. Adică are cineva dubii în legătură cu cine va câştiga la clasa mică? 😀

Reprezentanţii Dedeman – Renault+Nissan+Dacia: Oamenii ăştia n-ar mai trebui chemaţi la evenimente de tipul ăsta. Prea amabili, prea informaţi. Mă enervează. Glumesc, desigur. 😀 Nu degeaba au un volum de vânzări superior celorlalţi. Cel mai mult mi-a plăcut prezentarea de la Megane 3.

Persoane de treabă şi la Peugeot. Chiar foarte de treabă. Dacă mai adăugăm şi prezentarea RCZ-ului la 100 km/h în afara oraşului, pe un traseu mai puţin oficial…nota 10.

La Mitsubishi am găsit două maşini cu ceva kilometri la bord. Una avea vreo…30 şi ceva de mii, dar culmea, mi-a plăcut.

Domnul de la Suzuki m-a ”pescuit” de undeva din parcare, pentru că standul lor chiar nu l-am văzut. Din nou un traseu neoficial, pentru că pe Ştefan cel Mare şi Unirii cozile de maşini ţineau din semafor în semafor.

Am testat:

-Fluence-ul, pe care oricum îl tot ”testez” de mai bine de un an. Nimic de comentat până acum. Unul din succesele Renault.

-Latitude –  Renault ţinteşte sus, dar rămân la părerea mea. Preţul variantei de top e ”puţin” cam mare.

-Megane 3 – prima maşină cu o cutie automată pe care am condus-o până acum. Mi-a plăcut. Punctaj bun.

-Nissan Juke 4×2 – puţin prea OZN pentru gusturile mele. Nu mă refer la preţ.

-Dacia Sandero – aş alege oricând o Solenza sau chiar un Logan în detrimentul ei. Preţ mare pentru ce oferă.

-Mitsubishi Colt – e cea de care spuneam că avea 30-40 de mii de km făcuţi. Nu m-a dat pe spate, dar e ok.

-Mitsubishi Lancer – m-a făcut să-mi schimb părerea despre marcă, în sensul bun. Multe puncte la mine.

-Suzuki Swift- decât să dai peste 10.000 pe Sandero, îţi iei un Swift cu 11000 şi ceva, full option. O maşină de oraş interesantă.

-Peugeot RCZ – v-am zis de prezentarea la 100 km/h- Am reţinut că alături de nu ştiu care Lamborghini e singurul model cu lunetă ondulată. Eleronul se reglează automat la viteze mari. Interiorul nu mi-a plăcut în totalitate, dar are cele mai multe puncte deocamdată. Va câştiga la clasa mică, fără îndoială.

Scrie un comentariu: