Maşina de presă – ziua 3 Impresii de final, concluzii, clasament dealeri/reprezentanţi

Şi s-a terminat. Elanul de la început s-a stins uşor uşor. După trei zile şi peste 30 de maşini testate s-a tras linie şi s-au ales câştigătorii. Clasamentul oficial  îl veţi găsi în următorul articol. Deocamdată ne limităm la rezumatul ultimei zile a festivalului Maşina de Presă Bacău 2011 şi la impresiile lăsate de eveniment per ansamblu.

În această a treia zi m-am urcat la volanul Audi A7. Nu pot să înţeleg de ce i-a nemulţumit pe mulţi dintre cei ce au condus maşina designul exterior. Eleronul ascuns conferă, cu siguranţă, o notă aparte. Tehnologie cât cuprinde, navigaţie cu Google World Map, confort şi ţinută de drum de 5 stele. Mi-a plăcut remarca reprezentantului Cybernet Auto Center: ”Maşina asta nu-i pentru tineri potenţi, e pentru cei peste 60 de ani, care nu mai pot.” Înţelegeţi voi…

Am mai testat şi Mitsubishi Outlander şi Mitsubishi Pajero. Din păcate nu le-am prins ieri, când n-am avut decât ocazia să traversez Bistriţa cu Pajero,  stând pe locul din dreapta. Am văzut ce poate, am văzut că nu e nicicum un T-34 rusesc cu două ţevi care ies din podea, aşa cum ar putea indica exteriorul, ci e un veritabil M1 Abrams. Ce am aflat însă şi nu cred că a mai scăpat informaţia e că şi scutul său a cedat ieri, la traversarea pe Bistriţa. E drept însă că a fost maşina testată la maxim şi rămân la părerea că ar trebui să câştige categoria.

Tot în această a treia zi a avut loc şi aşa-zisa probă de îndemânare sau măiestrie a oamenilor din media. Cu o Dacie 1310 trebuia să trecem printre nişte cauciucuri aşezate la distanţe considerabile unele de altele, mers cu faţa, apoi cu spatele. Şi să vedeţi faze de cascadorii râsului. Încercau săracii oameni să bage în viteză şi nu reuşeau. Nu mai zic de cei care căutau marşarierul ori de cei ce se lăudau că puteau să facă asta cu Mitsubishi L200, printre cauciucuri aşezate la 1.8 metri, dar care au fost printre cei mai lenţi. Bineînţeles că am preferat să stau pe margine şi să râd eu de alţii, nu alţii de mine. 😀

În concluzie a fost un eveniment reuşit, mai ales dacă ignorăm faptul că dealerii s-au plâns de lipsa jurnaliştilor şi a echipelor de la televiziunile locale. Sau dacă nu luăm în seamă gesturile discutabile de a-i bârfi, practic, pe reprezentanţii mărcilor concurente.Vedetele festivalului le consider a fi Peugeot RCZ şi Audi A7. RCZ-ul a făcut, fără niciun dubiu, cele mai multe teste.

În continuare aveţi un clasament propriu, neoficial, al tuturor celor ce şi-au prezentat maşinile în cele trei zile. Nu i-am pus la un loc pe cei de la Tiriac Auto sau Cybernet Auto Center, pentru că modelele au fost prezentate de persoane diferite, care s-au comportat…în funcţie de dispoziţie.

1.Dedeman Auto şi Mitsubishi (Rustrans)

2.Peugeot (Trendo Automobile), Suzuki, Hyundai şi Audi

3. Ford Focus

4.Volkwagen

5.Mercedes

5559.Citroen – am condus ”singur” un C4 cu un volan care se dezintegra, la propriu

Şi ca şi după un film bun, am reţinut şi două citate:

-reprezentantul Peugeot: ”Maşina asta parcă-i pentru gay”, referindu-se la 207 CC.

-reprezentantul Audi Q5: ”Suntem o ţară de fu..uţi în cur”, referindu-se la…români. Nu mi-am dat seama dacă vroia să sugereze ceva. A fost însă singurul care a notat şoferii şi care a făcut-o şi obiectiv.

 

12 thoughts on “Maşina de presă – ziua 3 Impresii de final, concluzii, clasament dealeri/reprezentanţi”

  1. Mai degraba poti spune ca e scump Peugeot-ul 207 CC, care nu ofera nimic, in afara de faptul ca e o decapotabila. Oricum, pentru cei mai multi care am fost acolo scumpe sunt aproape toate modelele. Trebuie insa sa ne raportam si la dotari si performante.

  2. Cel putin mertanele aveau niste preturi de picai in nas.Oricum la preturile pe care le aveau RCZ-ul si 207 CC-ul sunt sigur ca gasesti o masina mult mai buna ca ele la aceeasi bani

  3. Audi A7 are o problemă de identitate, ca şi S7 de altfel. Nu’mi dau seama dacă e variant, hatch în patru uşi sau sedan. Şi cui plm îi tre’ un hatch de două tone? Sau un variant cu portbagaj mic? Sau un sedan cu hayon?

  4. Audi A7 Sportback este un Coupe in 5 portiere, care este inclus intr-o clasa noua de masini… „it unites the pure grace of a Saloon, the clear functionality of an Avant and the passionate dynamism of a Coupe…”, are 1845 kg deoarece caroseria are foarte multe elemente din aluminiu, ceea ce aduce avantajul unei acceleratii de 6,5 0-100km/h in s si un consum mixt de 6 l/100 km, toate acestea valabile pentru un motor 3.0 TDI quattro 245 CP Stronic, cat despre portbagaj, foarte generos si incapator 535 l, daca apuci sa o conduci iti lasa numai impresii bune, mai multe detalii audi.ro 🙂

  5. Tinere, nu esti prea impartial. Compari volumele de vanzari cand marcile si preturile si service-urile difera de la cer la pamant. Mai exerseaza! 🙂

Scrie un comentariu: