Probleme organizatorice, cauze şi rezolvări

Organizatorul, acest Atlas al evenimentelor, fără de care nimic nu se poate întâmpla. Fie că vorbim de o miuţă între copiii de la scara C şi cei de la scara D, unde organizatorul trebuie să meargă să-şi strige coechipierii la geam, sau de un eveniment de amploare unde zeci de organizatori se zbat să fie totul bine, aceştia sunt indispensabili.

Axiomă: acolo unde este un organizator apare cel puţin o problemă organizatorică.

Deşi par complicate, problemele organizatorice au două cauze principale, foarte simple: prea puţini sau prea mulţi organizatori. Niciodată, da’ niciodată nu sunt exact câţi organizatori trebuie!

Astfel, în prima situaţie avem mereu a face cu veşnicele replici eu trebuie să le fac pe toate, eu m-am ocupat singur de tot, nu mai pot cu atâtea pe cap şi alte derivate. Aşa că daţi-i o pauză şi nişte ajutor omului.

Normal, cele mai amuzante îs ălea unde îs prea mulţi organizatori. La unele evenimente îs chiar mai mulţi organizatori decât participanţi. Şi aşa ne alegem cu nişte duzi/dude care stau frumuşel şi n-au nimic de făcut, da’ ei îs organizatori.

– Ce faci aici coa’?
– Nimic, stau şi io pe post de suport le ecusonu’ ăsta de organizator! 😛

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

One thought on “Probleme organizatorice, cauze şi rezolvări”

Scrie un comentariu: