Cap avem, infrastructură ce ne mai trebuie?

Calea Lugojului, Timișoara, acest motor economic și cultural al crăcii de vest. Și-au pus ei delimitatoarele ălea, mă, între benzile de mers. E bine, ai zice, că nu mai intră drogații pe contrasens, să te omoare. E bine, zic și eu, cu excepția situației în care conduci 17 metri de fier, vii dinspre centură – mă rog, sfertu’ ăla de centură – și ai treabă la o firmă care e pe partea stângă a drumului…

Aparent, fruncea geniului infrastructural timișorean s-a-mpiedicat de un giratoriu fix la sfârșitul zonei industriale, care coincide cu intrarea în oraș. Că e bine să îți treacă camioanele prin zona industrială în care au treabă, pentru ca mai apoi să îți intre în oraș și să se întoarcă care pe unde-apucă, să ajungă în aceeași zonă industrială. Că fuck logic! Sigur, și camioanele care au treabă la firmele de pe partea dreaptă, trec prin aceeași manevră dacă vor să se întoarcă pe centură.

Și nu e un caz izolat, majoritatea zonelor industriale din marile orașe suferă de același sindrom, că edilii și-au luat șpăguța, au aprobat hala pe buza DN-ului, în loc să lase și loc de bretea și să se descurce fiecare cum știe și poate. Plus că, în multe zone, dacă ești cu camionu’ și ai ratat un viraj într-o intersecție, sugi pula, nu te mai intorci niciodată, mergi la București sau la Nădlac și te intorci acolo!

lucrari-poarta-intrare-lugojului-3

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

Scrie un comentariu: