Câtă promptitudine!

Acu’ ceva vreme mă plângeam că am un card, care în afară de a face bancomatu’ să vomite bani din el (când este de unde, evident) nu mai e bun la nimic altceva. Cu ceva mai mult de o lună în urmă, încercam să plătesc ceva online şi m-am enervat atât de rău pe căcăciunea aia de card încât am hotărât să-mi activez serviciu’ de internet banking.

Am intrat pe siteu’ băncii, am completat formularu’ din cur şi l-am trimis. Apoi am aşteptat să mă sune careva, să-mi spună ce am de făcut pentru a activa serviciu’ şi a primi tokenu’, deşi undeva în interioru’ meu ştiam că ar fi mai sănătos să merg la sucursală, că nu e ca şi cum ai putea rezolva vreodată ceva, exclusiv online, în România.

Am aşteptat, am aşteptat…am aşteptat şi-am uitat dracului de tot de internet bankingu’ lor. Şi mă sună mai devreme o domnuţă (dap, duminică la ora 17 – dafuq?, ce fel de român lucrează la ora asta?), care după obişnuitele şi secantele  amabilităţi mă întreabă ce doresc de la promptul lor serviciu online!?

Mno, o şaormă cu de toate, ce pot dori de la bancă?, deşi scrisesem în formularu’ curului ce-mi doresc de moş. Şi-mi spune foarte amabil că se rezolvă foarte rapid, imediat după ce mă duc la sucursală. Mno, mă duc, da’ tare mă tem că dacă tanti aia de la ghişeu se mişcă ca tanti aia de la online, îmi şi expiră cardu’ de tot până mă folosesc de internet banking…

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

One thought on “Câtă promptitudine!”

Scrie un comentariu: