Cum să nu faci comerț online

Știam că toți cei care vând diferite produse prin intermediul internetului practică prețuri mai mici decât în magazine și sunt aproape sigur că și voi erați conștienți de asta. Destule costuri se diminuează sau chiar dispar în cazul firmelor care și-au orientat activitatea către online.

Ei bine, nu peste tot e la fel sau poate că nu toți clienții cască bine ochii atunci când apasă ”adaugă în coș”. Și-acum vine exemplul de la care a pornit articolul. Cămășile Ares sunt vândute pe site-ul producătorului cu 52 de lei. La deja celebrele târguri de îmbrăcăminte și încălțăminte aceleași articole sunt comercializate cu 35 de lei/bucata? La costurile de producție se mai adaugă transportul până la aceste târguri și remunerația pentru doi-trei angajați. Dar în online ce se mai adaugă, plata domeniului?

Nu pot să înțeleg care este politica în cazul firmelor precum aceasta. Mai bine vindeți scump și puțin decât la un preț mediu și în cantități însemnate? Sau preferați să comercializați en gros la prețuri care mi se par foarte mici?

 

One thought on “Cum să nu faci comerț online”

Scrie un comentariu: