Măsurarea audienţelor sau ‘cum plm?’

Acum ceva vreme anteniştii se dădeau de ceasu’ morţii din cauză că RDS i-a scos de pe DTH, pentru simplu’ motiv că ar fi culmea să plăteşti 7 milioane de euro pentru jegurile Voiculesciene. Apoi tot anteniştii s-au lăudat că de fapt, chiar scoşi de pe satelit, le-a crescut ratingu’ şi cifrele au fost confirmate de Kantar Media şi ARMA. No shit!

Faptul că RDS are 1,1 milioane de abonaţi prin DTH iar măsurătorile nu au înregistrat nici o scădere semnificativă ridică foarte multe semne de întrebare. Dacă măsurătorile sunt corecte, înseamnă că extrem de puţini din milionu’ ăla se uitau la antene şi atunci mă întreb câţi din milioanele celelalte se uită?

Sau cum să ceri 7 milioane de euro pe nişte jeguri de televiziuni la care nu se uită aproape nici unu’ din cei 1,1 milioane de abonaţi? Sau mai simplu, cum pula mea se măsoară audienţele???

Aveţi aici o explicaţie foarte căcăcioasă din partea Constiliului Tehnic al Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţei, care ne explică cu foarte multe cifre şi teorii de căcat că de fapt abonaţii prin satelit nu se prea uită la antene, ăilalţi se uită. Să moară mă-ta?

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

2 thoughts on “Măsurarea audienţelor sau ‘cum plm?’”

  1. Pe langa topic, dar cred nu sunt stupid: cum plm pe http://tv.gsp.ro/live unde urmaresc meciul de rugby, in dreptul Romaniei scrie ROM; parca de ani multi, ca si pe CI se scrie ROU. Bine ca nu au intonat “Trei culori cunosc pe lume”.

Scrie un comentariu: