Reclame inutile

Stăteam azi la semafor şi ce face omu’ cel mai bine când stă? Cugetă! Cugetam şi eu, aşadar uitându-mă la maşina din faţa mea: un Opel Corsa nu foarte vechi dar foarte negru, pe care scria ceva gen www.gigel.ro plus nişte numere de telefon. Aşa că m-am întrebat:

– îl cunosc pe Gigel? Nup.

– ştiu cu ce se ocupă Gigel? Nup.

– ştiu ce vinde/produce Gigel? Nici.

– ştiu unde are Gigel firma? Undeva în Bucureşti, după numărul de înmatriculare al maşinii. (sau poate maşina era cumpărată în leasing?)

Drept concluzie: l-ar căuta cineva pe Gigel doar pentru că are un site şi nişte numere de telefon? Poate Gigel vinde laptopuri ieftine, da’ poate vinde hrană pentru cărăbuşi de mai.

Adică prietene, nu eşti Coca-Cola, Nokia sau orice alt brand care se promovează singur; nu, tu eşti Gigel şi pentru a te căuta posibilii tăi clienţi (pentru care bănuiesc că ai pus numerele de telefon şi siteu’ pe maşină) trebuie să ştie cu ce te ocupi! Produci măciulii pentru beţe ce chibrit sau reciclezi gâinaţ?

În aceeaşi categorie aş băga şi reclamele gen S.C. Nea Vasile S.R.L. fără nici un alt detaliu!

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

Scrie un comentariu: