Şi tu, Orange?

Din epopeea fără cap şi fără coadă (să cităm un clasic în viaţă) irosiţi+reţele de telefonie mobilă=not love. Probabil sunt primul om  nemulţumit de serviciile Orange, fără să folosesc vre-unul! 😛

Cum? Avem la magazin un aparat din ăla pentru vaucere de încărcări electronice&stuff. Şi jumate din clienţii noştri ştiu doar că ‘pe verde răspunzi şi pe roşu închizi’, aşa că atunci când vin să-şi ia credit vin ‘să le încarc telefonu să aibă minute’, nu să le dau hârţoaga cu codul unic.

Ieri se prezintă la magazin un ‘nea foarte nemulţumit de faptul că şi-a încărcat telefonul săptămâna trecută, da’ nu mai poate suna pe nimeni. Foarte calm iau telefonul, şi verific creditul; aproape 43 de euro; încerc să mă sun, zice duduia Oranjadă că cartela îi în perioada de graţie… Verific mesajele să văd ultimul mesaj de confirmare a unei încărcări, constat că e 12.09.2011.

Bun, deci hai să sunăm la relaţii (sexuale orale) cu clienţii; după ţşpe încercări de numere scurte gen 100, 123, 111, etc, nimeresc 444. Oranjadă îmi spune că nu pot apela serviciul relaţii cu clienţii decât dacă am credit activ, şi dacă n’am să sun de pe alt număr la 021 33 30 33.

No, sun de pe alt telefon la număru’ de fix, iar acolo îmi cere numărul meu Orange. Tastez numărul cu probleme, după care Oranjadă Fixă îmi spune că nu pot beneficia de serviciul ‘relaţii cu clienţii’ decât în perioada de valabilitate a creditului…aşa, ca într-o farsă proastă!

Intru pe site, găsesc alt număr de fix ‘dacă nu eşti client Orange’. Nu, nu îs, doamne-ajută! Sun acolo, după un meniu mai întortocheat decât ăla cel mai idiot de la Cosmote, aleg informaţii despre cartela Prepay, apoi să intru în legătură cu un operator (cu toată speranţa să nu fie nevoie să fiu operat :P).

Răspunde un dudui vesel, care după ce-mi ascultă năcazu’ mi-o taie scurt ‘ştiţi, aici aţi sunat la abonamente’. După care începe să-mi explice mai pe îndelete decât unui copil retardat că ‘la cartela Prepay sunt două perioade, una activă, şi una de graţie, după care dacă nu reîncarc păţesc să-mi ia număru’ de telefon’, etc, etc.

După ce ascult cuminte precum un novice nişte informaţii inutile pe care le ştie orice om cu toţi neuronii acasă, apelez la metoda supremă. Fac reîncărcare de rezervă (cum îi asta, să ceri reîncărcare de rezervă cu 43 de euro pe cartelă?), apoi sun la relaţii cu clienţii, unde răspunde o dudie veselă.

Îi povestesc io necazu’, mă pune în aşteptare vreo zece minute, apoi:

– Îmi pare rău, dar la noi nu apare decât încărcarea de rezervă, ia înainte de asta o încărcare în iunie…

– Doamnă, dacă încărcam în iunie, bănuiesc că creditu’ expira în iulie (fiind vorba despre o încărcare de cinci euro), nu?

– Mda…aveţi tichetu’ de săptămâna trecută?

– Nu, asta ar însemna să ţin un sertar doar pentru tichete…da’ am mesaju’ de confirmare în telefon!

– În cazul ăsta îmi pare rău…dar trebuie să faceţi altă reîncărcare pentru reactivarea creditului…

Aşa că de acum voi pune bătrâneii să păstreze tichetele de încărcare…sunt sigur că dacă voi avea vreodată nevoie de unu’ n-o să-l gasească, în fine… 😀

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

8 thoughts on “Şi tu, Orange?”

  1. Mno… sigur babaciunea nu a incarcat prin transfer de credit? E alta perioada la transfer. Mai au si oranjii probleme cu reteaua 🙂

  2. Era vorba de un ‘nea; şi vine să’i încarc cu vaucer în fiecare lună, cu o regularitate de ceas elveţian 😛

  3. Am avut si eu o problema cu cei de la Orange acum un an jumate.Mi-au dezactivat netul de pe mobil, am asteptat o luna sa rezolve.Dar e ceva bun si in asta, de atunci am net gratis pe telefon

  4. Asa am patit si eu am minute dar nu le pot vorbi Daca-ti expira valabilitatea creditului nu mai poti folosi minutele Si daca nu reincarci trec cele 30 zile aferente optiunii cu minute si ramai cu buza umflata adik cu cit ai apucat sa vb. din ele

  5. Ca sa nu mai vorbesc de optiunile pt internet care sint din ce in ce mai”subtiri”gen “nelimitat de la 9-17″si in rest esti taxat ori de cite ori te conectezi..mai bine era cu 100 mb trafic Avea-i tot timpul posibilitate sa comunici online cu cineva E ca si cum ai avea program de stat pe netul mobil….

Scrie un comentariu: