Uen ză foame straics!

Mai ţineţi minte că anu’ trecut era mare tamtam despre cum bloggerii fură pâinea jurnaliştilor? Cum plângeau, sărăcuţii de ei, că nişte neica-nimeni, care scriu pe siteuri ce presupun costuri minime spre zero, acaparează tot mai multă publicitate ieftină? Cum nu înţelegeau ei că faptul că sunt de căcat îi face să piardă tot mai mult teren?

Nu mai e de mult un secret că majoritatea trusturilor de presă au în spate un mogul care plăteşte pentru prostiile pe care le debitează ei; pentru că, invariabil, orice sursă de ştiri românească are maxim 5% ştiri relevante. De unde şi banii puţini din vânzările de publicitate, că nimeni nu plăteşte decent siteuri cu credibilitate care tinde spre zero.

Să luăm exemplu, aşa aleator, Realitatea Media. După ce a dispărut mogulu’ finanţator, compania a intrat în faliment insolvenţă; mai departe, vă daţi seama că au început să dispară banii de salarii grase.

De curând se pare că foamea a lovit grav în redacţie, pentru că editorii scriu advertoriale; şi le scriu şi prost, aş adăuga eu. Pentru că editorii habar n-au să scrie lucrurile pe care ar trebui să le scrie; şi pentru că editorii şi bloggerii slabi (ca mine) nu ştiu să facă dintr-un advertorial o poveste interesantă, iar în această situaţie rezultatul reclamei este fix un zero barat.

Sincer, nu cred că aş avea vreodată încredere într-un lucru recomandat de un handicapat care de regulă scrie numa’ tâmpenii.

Author: Florin RUSANU

Responsabil cu împins aeru' pe talentirosit.ro şi heităr profesionist. Genul care nu se ferește de cuvinte și te evacuează de urgență din balonu' tău de săpun.

Scrie un comentariu: